Weekend i Vegas!

DSC_0004Från en ort i öknen till en annan…

DSC_0004 kopiaDen här galna!

DSC_0068 DSC_0032Vi bodde på Flamingo som är ett rosa åttiotalshotell med tillhörande fågelhabitat. Fina va! Hur kan de ha så långa smala ben!?

DSC_0063DSC_0057Det fanns papegojor också.

DSC_0052Som smaskade apelsin med slutna ögon i solen. Helt rätt.

DSC_0041 DSC_0042Om det var tomt i Palm Springs så var det raka motsatsen här. Party hela dagen.

DSC_0049Så Vegas-brillorna åkte på!

DSC_0024I Las Vegas kan man som bekant spela.

DSC_0081DSC_0013Men vi ägnade oss åt mera lyx för pengarna, bland annat hos Gordon Ramsay!

DSC_0107Utbudet är ju helt enormt. Man blir alldeles matt! (Om ni är sugna på mera Vegas-extravagans – kolla in dag 1, dag 2 och dag 3 från i höstas!)

6 comments

  1. kitten

    FY FANKEN VILKEN SNYGG BÄSTIS JAG HAR; ser ut som värsta filmstjärnan, vavavoooom, har alltid velat gå på en av hans restauranger, var de bra ???❤ PUSS

  2. lidia

    En duktig fotograf ser fantastista bilder i Las Vegas:) Inga spelare här, härliga fåglar och poolbadande massor istället och min lilla älskling vackrast av alla!! Jättefin sned bild med spegling och palmer på skyskrapan.

  3. karin

    Åh vilka fina bilder! Jag har för övrigt insett att flamingos nog är mitt favoritdjur. För någon vecka sedan hittade jag ett ängla-spel med rosa flamingos. Det gjorde mig glad och kommer att bli superfulsnyggt i mitt vardagsrum.😉

Kommentera

