Pack & hej

DSC_0006I helgen var det dags att packa.

DSC_0008Det blev en riktig pärs. Inte bara för att jag samlat på mig alldeles för mycket kläder, skor och småsaker, men för att jag också lyckats bli matförgiftad😦

DSC_0010Men det kändes bättre på söndagen så då gjorde jag ett ryck. Och sa hejdå till alla jag sprang på. Här har ni fina Angela som tog examen!

bild-9Och så Maria, Evonne och jag framför Hoyt Hall en sista gång.

bild-8Sedan lastade vi in alltihop i bilen.

bild-7…Och körde över Bay Bridge. Hejdå älskade San Fran.

2 comments

  1. kitten

    Usch med matförgiftningen gumman😦 hoppas du mår bra nu!! Så fina bilder och där ni står utanför boendet ser så fin och gammaldags ut! Njut nu❤ så ses vi snart🙂

  2. Emilie

    ÅÅÅHHHH vad tiden går fort! Har ni redan varit borta ett år!? Jag længtar tills ni kommer hem!!!! Trevlig semester och njut av CA🙂 Tusen pussar

Kommentera

