Fredagsblomster, fänkålssallad och fransk bebis

DSC_0001Hej igen! Tog ett litet blogguppehåll efter en jobbig vecka. Men nu har jag vilat upp mig på Daniels soffa och har en hel helg att berätta om! I fredags tog vi med oss röda ranunkler och åt middag hos David och Carolyn.

DSC_0068De här två, ni vet! Som varit så varma och gästvänliga mot oss från dag ett. 

DSC_0003 DSC_0019Lördagsfrukost! Björnbär, alltså. Jag kan inte sluta.

DSC_0006 DSC_0011Fantastisk fänkåls- och blodapelsinsallad på italienska Bella Trattoria igår.

DSC_0029DSC_0035Och sedan housewarming i bästa Lisa och Niklas fina lägenhet!

DSC_0049DSC_0026De bjöd på många godsaker.

DSC_0056 DSC_0057Och glatt umgänge från världens alla hörn.

DSC_0060Inte minst den här lille prinsen. Världens finaste franska bebis, alltså! Nu ska jag äta chokladtårta och fortsätta fira söndag. Stor kram till er.

12 comments

  1. lidia dayan

    Allt är vacker!! Färgen på de fina ranunklar, lördagsfrukosten, de nästan genomskinliga band av fänkålen(?) era fina vänner och bebisen, ja du ser ut som en skulptur av Michelangelo….Jag saknar min lilla flicka! tusen pussar mamma

Kommentera

