Balett!

DSC_0027DSC_0047DSC_0051DSC_0025DSC_0014Igår tog jag mig äntligen tid att gå på balett! Den där flyern har legat och blivit skrynklig i min handväska alldeles för länge. Innan jag åkte hit fantiserade jag om alla roliga fritidsaktiviteter jag skulle ägna mig åt (körsång, dans, teckning), men sedan var arbetsbördan i skolan lite av en chock och det har inte känts som att det funnits utrymme för några aktiviteter. Men så insåg jag att det bara är två månader kvar och att jag brukar fixa tentorna med god marginal ändå. Så nu det blev lite dans, tillslut. Mina piruetter var ju allt annat än graciösa (såg nog ut som en gris), men jag gick i alla fall dit. Yes!

8 comments

  1. Karin

    Hur din dans än såg ut tycker jag att du ska vara stolt över dig själv för att du tog dig tid, och hade mod, för balett! Mer sådant tack!🙂

  2. the life of happiness

    Bra gjort Elisabeth😀 !! Det var du verkligen värd! Och en sak jag tänkt på det senaste; om man bara pluggar på sin utbytestermin (/-år) så kunde man lika gärna ha stannat hemma.. puss!!

Kommentera

