Ett så kallat lov

DSC_0030 DSC_0028Hej! Här kommer ett litet livstecken från SanFran. Jag har som sagt fått ägna hela spring break-veckan åt tentaplugg och tycker extremt synd om mig själv. Men har försökt att ta vara på de fina ögonblicken också. Till exempel Whole Foods’ vackra snittblommor.

DSC_0056Och lyxmiddag.

DSC_0002Eller söndagsfrukosten.

DSC_0042 DSC_0039Och så har jag hunnit med ett par joggingrundor i Golden Gate Park, där allting står i blom och doftar som vår. Det är så skönt att springa när det är milt i luften.

DSC_0020 DSC_0014Men ja, mest har jag ju suttit inne och flärpat kompendier och knaprat m&m’s.

DSC_0049Och då har jag känt mig lite mer såhär. 

6 comments

  1. kitten

    Haha vad söt du är gumman! Jag ska vattna dig så du slår ut😉 Jättefina bilder! Jag älskar whole food’s! Man blir helt lycklig när man kommer in där, massor med fint / gott att titta på! , Vad tycker du om priserna där? De är ju lite dyrare än vanliga mataffärer men jag funderar på att köpa min mat därifrån delvis när jag är i Kanada, bara för att det är så fint, gott och lyxigt🙂 <3<3 PUSS

    • the berkeley blog

      Tack söta!! Jag gillar verkligen Whole Foods! Vi har ju den där Andronico’s några kvarter härifrån som är ännu dyrare, så i jämförelse känns Whole Foods helt okej😛 Tycker du ska unna dig det i Kanada! PUSS

  2. lidia dayan

    Käraste Elisi, Tänker på dig och hur mycket du kämpar med dina tentor. Du tar alltjämt vackra blombilder på dina promenader i parken, fyller tankar med det vackra i din väg! Tack så mycket för underbart Pesah kort, du tänker på allt:)) tusen pussar mamma

Kommentera

