San Francisco International Tea Festival

DSC_0099Denna dam och jag skulle som sagt på te-festival!

DSC_0101Vi gick upp i Ferry Building och fick varsin goodie bag.

DSC_0119I den fanns bland annat en liten tekopp som man kunde gå runt och prova teer med!

DSC_0108DSC_0112Det var vi och proffsen.

DSC_0116 DSC_0113DSC_0133Och många roliga tesorter!

DSC_0120DSC_0102 DSC_0121Vi tittade, sippade och doftade tills vi blev alldeles vimsiga. Maria föll i alla fall för ett blåbärste tillslut.

DSC_0122DSC_0104Alla dessa ljuvliga burkar alltså. Den himmelsblå till höger (”Paris”) doftade dessutom just himmelskt, av vanilj och svarta vinbär och ”lemony bergamot”, vilket inte gick att motstå. Så den tog jag med mig hem! Och det var allt för denna festival.

2 comments

  1. kitten

    Du är mitt lyckopiller älskling, bara jag ser dig på den bilden, skiner hela jag upp, min fina fina vän❤

Kommentera

