Fina saker folk googlat på för att hitta hit

DSC_0020Förutom ”berkeley blog”, ”san francisco blogg” och annat småtråk, har folk googlat på en massa roliga och fina saker för att hitta hit – här är några!

♡ ”födelsedag i vegas”
♡ ”marängsviss lyx”
♡ ”lax lyx”
♡ ”karamelliserade popcorn”
♡ ”möbler som ser ut som cupcakes”
♡ ”pinsamt smicker”
♡ ”kokoscupcakes”
♡ ”lätta upp tentaångest”
♡ ”billig manikyr new york”
♡ ”varför är golden gate bridge röd?”
♡ ”får judar paket vid hannuka”
♡ ”citronmarängpaj”
♡ ”hawaii resa blogg”
♡ ”karamellté”

Vet inte vad de säger om mitt bloggande…?

4 comments

  1. kitten

    Det säger att du är svag för sötsaker, reser mycket, är duktig på att ge råd och bearbeta ångest, gör inspirerande inlägg, gör saker som många andra skulle vilja, och är alldeles alldeles underbar;)

  2. Carolina Pereira

    Det här var vad jag googlade på: utbytesstudier till berkeley hösten 2013.
    Hej Elisabeth!

    Jag heter Carolina och går på Lunds universitet. Som jag skrev så åker jag hösten 2013 till Berkeley. Jag hade blivit superglad om vi kanske kunde maila lite eller nått liknande. Jag har tusen frågor om studierna, var man ska bo nånstans och allt annat som man behöver veta för att göra livet enklare och roligare i Berkeley.
    Om min mail inte kommer med kommentaren så har du den här: carolinapereira.se@gmail.com

    Du har verkligen en jättefin blogg!

    Carolina

Kommentera

