Inte för att jag fyllt år…

DSC_0093Nej, jag har bara fått en massa spontanuppvaktning av mina nära och kära på sistone! När min syster kom och hälsade på hade hon med sig en hel kasse från Illum fylld med finsaker.

DSC_0015Såsom denna härliga kofta från mamma.

DSC_0094Men även en massa tidskrifter och godis.

DSC_0019Och en ljuvligt ljuslila pyjamas!

DSC_0012Och Kitten hade smusslat ner ett paket hon också. En massa fina örhängen och håraccessoarer och annat gull.❤

DSC_0039DSC_0042Sedan fick jag det här fina på posten av Daniels mamma! Ett kit med väldoftande och vackra mini-handkrämer.

DSC_0019 2Nu när mamma kom och hälsade på i egen hög person hade hon bland annat med sig den här tjusiga parfymen. Som om det inte vore nog liksom.

DSC_0013Omkring Hannukah hade jag också fått ett paket med en korallröd angoratröja och en ”löskrage” av de sötaste pärlor. Och Emilie skickade bland annat med två exemplar av min favoritmascara från Max Factor som inte finns att få tag på här.

DSC_0005Min bästa lilla ”lundaliga” Emma, Karin och Linnéa smugglade med ett långt fint brev med min roomie Maria när hon var i Sverige över vinterlovet.

DSC_0009 DSC_0010Och så demonstrerade min syster hur pysslig hon varit med alla stämplar och grejer vi inhandlat tillsammans i SanFran genom detta bedårande brev.

DSC_0072 DSC_0031Nu sist då: allahjärtansdag-uppvaktning av Daniel. Alltså, TACK kära ni. Ni gör mig så glad och så trygg. Jag hoppas ni vet hur mycket jag tycker om er!

4 comments

  1. Emilie

    Tjena sis!
    Så många fina o mysiga små saker du fått:-) Det förtjänar du efter allt slit i skolan… o för att du befinner dig på andra sidan jorden…;-) puss puss❤

Kommentera

