Rummet – före och efter!

DSC_0008Före…

DSC_0028 2Efter! Puderrosa, alltså. Vi trodde att vi valt en relativt vit nyans, men så här blev det. En ganska glad överraskning faktiskt!

DSC_0037DSC_0034Är så sjukt nöjd över att jag hittat en värdig plats åt den fina dekorationsbollen som Emilie skickade i höstas!

DSC_0001Före…

DSC_0045Efter!

DSC_0032DSC_0031DSC_0053Ballerinorna och hyllan med färgklickar fick följa med från det gamla rummet.

DSC_0051DSC_0009Måste också passa på att visa min och Marias lilla växt, som vi kallar ”Hen”, och vår inte så dumma palmutsikt.

DSC_0005 kopiaFöre…

DSC_0038Efter!

DSC_0040DSC_0059DSC_0067Jag har nu gjort mig hemmastadd in i minsta lilla vrå! Så här såg mitt gamla rum ut.

4 comments

Kommentera

