Cobblestone Inn, Carmel

DSC_0054Sista stoppet längsmed Highway One blev Cobblestone Inn i Carmel.

DSC_0037DSC_0056DSC_0058Det var ett bedårande litet Bed & Breakfast med hortensior och porlande vatten på gården.

DSC_0034Daniel och jag bodde i tian.

DSC_0048 DSC_0049Och så här såg det ut inuti! Varje rum hade egen öppen spis.

DSC_0531DSC_0533DSC_0033 DSC_0020Och chokladbit på kudden, morgonrockar i garderoben, blommiga tapeter och en färgglad liten boksamling. När jag blir pensionär ska jag öppna ett sånt här ställe. Det ska vara nästan precis så här. Jag ska bara fila lite på konceptet. Räkna med att kunna checka in runt år 2055!

10 comments

  1. lidia dayan

    Kan vi inte göra det lite tidigare så att jag kan hjälpa till? Det är så trevligt med en personlig verksamhet. Jag hade det som ung och det funkat jättebra…jiji
    pusspuss mamma

  2. Pingback: Skog, sol och strand (och shopping) « THE BERKELEY BLOG

Kommentera

