Shopping, zoo, solnedgång

shopping1
Sedan sist har vi bland annat hunnit med shopping, zoo och solnedgång. Det är märkligt hur årstiderna här är tvärtom, eller egentligen inte finns alls? Änderna har liksom ungar i december. Sju små bedårande fjunbollar räknade vi till. Har även ojat mig över Kate Spade’s perfekta klackskor i Tiffany-turkos och puderrosa.

4shopping
Hos Kate Spade hittade jag också en rosettring som var svår att låta bli. Får ”fundera på saken”. Tacka vet jag solnedgången som är helt gratis.

shopping3
Men mitt favoritmineralbronzingpuder från Mac följde med hem! På zoo hittade vi babianer och flamingos och näckrosor. Daniel sa så fint att ”människan är ju bara en parentes i naturen”. Det är väl den typen av aha-upplevelser som kanske gör det värt att hålla levande varelser inlåsta för mänsklig beskådan. Jag vet inte.

2shopping
Träden här är helt magiska. Tror jag får syreöverdos. Och girafferna! Jag älskar giraffer. Älskar att de är så långa och att de bara äter ”sallad”. Det är två fina egenskaper.

2 comments

  1. kitten

    Söta du:)
    Det var den sötaste lilla ringen jag sett, köp den ! och vilka skor, Hjälp! *dregel*😉
    Giraffer är majstätiska tycker jag :)PUSS

Kommentera

