Smicker-smicker!

niotillfem

Titta! Det här var ju roligt (fast också pinsamt!?). Jag brukar läsa Sandra Beijers blogg ”niotillfem” och för någon vecka sedan utlyste hon en fototävling. Man skulle skicka in en bild med en liten text som beskrev ens liv just nu, ”eller hur det känns i hjärtat”. Det kändes jättemycket i hjärtat just den dan så jag skickade in ett bidrag – och  nu ser jag till min stora förvåning att det är med i någon sorts nomineringsgrupp. Vad som också är kul (och pinsamt) är att Niotillfem har typ hundratjugotusen läsare, och nu är det massor av er som har hittat hit till min bloggilogg. Kära nån. Hej och välkomna.

8 comments

  1. Nella

    Haha så himla kul för jag minns att du lade ut en länk på FB till din blogg och jag såg den här bilden, när jag var inne på Sandras blogg och såg bilden tänkte jag ”Hmm jag känner igen den här”. Och det var ju du!🙂 Enjoy America, man känner sig så himla liten däribland men det är också väldigt underbart. Kram!

  2. lidia dayan

    Lilla älskling, vad kul för dig att din bild blev nominerad i fototävlingen!! Den finns även med på 2 av läsarnas favorit:)
    jag tycker att du har en välformulerad text till bilden som höjer förståelsen av hur du känner dig just nu.
    Hihi, njut av att du är bäst, och bäst för mamma med!
    Tusen pussar och sköt om dig väl.

Kommentera

