Ny frisyr & manikyr

Igår tittade Daniel och jag ut från vår lilla bostad efter en lång sovmorgon. Solen sken så vi tog en promenad i det nya området (fast det är egentligen ungefär samma som förut). Där hittade jag bland annat det här fina huset…

…det här budskapet…

Och den här färgglada kärleksbänken.

Sedan gick Daniel till frisören och var lite nervös för att allt skulle bli fel. Men allt blev rätt!

Och jag passade på att gå hit…

Och få en billig manikyr!

Jag valde ett sånt där guldglittrigt lack. Tjusigt va!

6 comments

  1. karin

    Vill bara påpeka det i mina ögon smått telepatiska sammanträffandet att både jag och Emma i veckan införskaffade guld-glittriga nagellack. Great minds think alike? =)

Kommentera

