Träningspepp

Det är så härligt att träna! Här på campus finns ett stort träningscenter (Recreational Sports Facility, eller ”RSF”) som är ungefär som Gerdahallen i Lund, med massor av roliga pass. På den översta bilden poserar jag med Zumba-instruktören som man ju får energi av att bara titta på. Föreställ er hur det svänger när vi dansar! Tycker RSF:s youtube-video är väldigt inspirerande också:


För att inte tala om ”Cal Adventures”! Jag har hittills varit för feg men det ser ju så härligt ut att man får rysningar:

2 comments

  1. kitten

    Gud vad billigt, 10 dollar per termin :O! jag hade ju kunnat bli pinnsmal på superfart , du ser underbart söt ut på bilden gumman och JAG VILL HA DINA BYXOR!!!

  2. lidia dayan

    Jaa, fantastiskt att du orkar, efter flytt o co. Saknar min lilla flicka, men är glad att du trivs!!!
    tusen pussar mamma

Kommentera

