Golden Gate!


Igår var det röd dag här i USA (”veterans’ day”), så Daniel och jag passade på att göra lite utflykter! Vi började med Japanese Teagarden i Golden Gate Park.

Där tittade vi på fina blommor och blad.

Och söta barn.

Sedan åkte vi buss.

Till Golden Gate Bridge!

Vi promenerade på bron hela vägen till andra sidan.

Många cyklade. Jag saknar min cykel!

Vi stannade på vägen för att titta och fota. Det var en strålande dag.

SanFran glimmade bakom det röda räcket.

Från andra sidan såg det ut så här.


Och vi kunde inte låta bli att försöka oss på ett litet trick.

När vi var tillbaka på vår sida igen tog en skillad japan den här fina bilden.

10 comments

  1. Emilie

    Alltså lätt finaste inlägget på länge! Håller med- ni är så snygga❤ Bilden med 'SanFran bakom det röda räcket' ser riktigt proffsig ut, den hade du kunnat skicka in till en fotografitävling;-)
    Enjoy tills vi ses (snart!!!), nedräkningen har börjat: 58 dagar kvar!
    PUSS

  2. lidia dayan

    Ja, verkligen fina bilder och vad vackra ni är!!
    Ställer mig i kön för att vara med, efter Emilies o Martins besök, kommer jag…
    tusen pussar från mamma som älskar sin lilla flicka

Kommentera

