Midterm-lyx


Som kanske framgått mellan raderna är jag mitt uppe i en oändlig tentaperiod, a.k.a. midterms. När jag fick veta att jag klarat min första stora tenta gjorde jag det som jag har den smått dåliga vanan att göra: köpte en present till mig själv! Det blev en prickig chiffongsak från American Apparel. Men som om inte det vore nog fick jag idag den vackraste posten någonsin! Kolla vilket fint paket alltså! Min älskade syster hade skickat en hel låda full med ljuvligheter till både mig och Daniel. Det var 4 olika sorters choklad, mjuka sköna strumpor, en dekorativ pappersboll, en påse full med det där danska téet som doftar helt magiskt av citrongräs och mint och nästan lite lakrits – och så en snygg khakiklänning i det mjukaste siden. Jag fick även fina brev från min kära mamma och bror. STORT TACK. Detta är vad jag kallar midterm-lyx. Nu: mera plugg.

6 comments

  1. lidia dayan

    Käraste lilla älskling,
    vad fin du är i din nya klänning! och grattis att du klarat den stora tentan! (blusen är också jätte söt)
    Vad trevligt att posten kom så fort, fågelvägen härifrån, där alla fåglar känner åt vilket håll de ska:)
    Idag har det blivit o,5 och frost att skrapa i bilen:(
    tusen pussar och sköt om dig väl
    mamma

Kommentera

