Rummet – del två

1-9: Så här ser min hörna av rummet ut, nu när jag hunnit installera mig lite! Som ni ser har jag en säng, en byrå och ett skrivbord. Byrån står lite dumt till vid dörren som öppnas inåt, men skapar samtidigt ett ”rum i rummet” genom att dela av. Två krokar på byrån bildar en liten ”hall” där jag hänger handväskan och morgonrocken. Skrivbordet har pimpats med alla fina kort och presenter. Ballerinorna klippte jag ur New York Times kultursidor. På väggarna vid sängen har jag satt upp brev, foton samt en ljusslinga. 10, 11: Så här ser då resten av rummet ut. Mina roomies har det lite stökigt i sina hörnor för tillfället… 12: Vi har även en egen liten walk-in-closet! 13: Typ så här ser det ut när jag vaknar. Så nu vet ni det!

8 comments

  1. kitten

    Oj men vad mysigt det ser ut på din del, och vad speciell jag känner mig som får ha en liten hälsning från mig på din vägg , hihi🙂 Längtar efter dig, snart snart snart, 18 dagar !!!!

  2. Linnéa

    Du har fått det superfint😀 gissar att du planerar att ta med iaf några av inredningsprylarna hem efter äventyret? Vilka minnen de kommer att väcka🙂 !!

  3. Pingback: Rummet – före och efter! « THE BERKELEY BLOG

Kommentera

