Rummet – del ett

Tänkte att det var på tiden att ni skulle få se hur jag har det i mitt rum! Men det var inte bara huxflux-nu-flyttar-jag-in, utan en hel del fix&trix. 1, 2: Gick till den lokala ”hardware”-affären och handlade målarfärg som den här mannen blandade ihop. 3: Efter att ha flyttat runt möbler och förberett, var det bara att sätta fart med målandet. 4: Här är jag och min ena roomie, Evonne. Vi är tre som delar. På den här bilden har vi redan kommit en bra bit – allt kinesiskt klotter (!) är övermålat, men det gröna ska fortfarande bort. 5: Evonne tog hit två kompisar som hjälpte till. 6: Dessförinnan hade jag och Daniel varit hela tre vändor på Ikea och bland annat köpt täcken, lampor, gardiner och kuddar. (Älskar Ikea. Speciellt utomlands). 7: Hejdå! Nästa gång får ni se hur det blev!

4 comments

Kommentera

