Födelsedagen fortsätter!

1, 2, 3, 4: Det här rekordlånga födelsedagsfirandet fortsatte med ett fantastiskt fint paket från Jullan! Så här har min post aldrig sett ut! Och ingen annans heller, för den delen; avundsjukan var stor bland mina house mates. Den här presenten kom alltså i en riktig låda, med värsta snygga mönstret, och en rosa rosett omkring. Inuti fanns en massa mindre paket, prydligt inslagna i DN:s nöjessidor. Överst låg en stor amerikansk födelsedagsfrukost (på vykort). Sedan kom en räfflad rosa scarf, ett skolkit med linjal och pastelliga flärpar, hjärt-gem (!), tablettaskar, en liten behändig klotformad klocka och sötaste mini-tandtråden jag sett. Och så örhängena. Snacka om intuitiv koll på min smak – jag hade köpt ett par exakt likadana till mig själv i Vegas! Så nu har jag dubbla, vilket bara får mig att le. Det är svårt att inte längta hem lite, när man har så otroligt söta och omtänksamma vänner. TACK!

One comment

Kommentera

