Fredagsfika

1, 2: Jag, Maria och min ena roomie Evonne firade fredag med en promenad i norra Berkeley. Jag hittade fina blommor. 3: Promenaden hade självklart ett mål, nämligen cupcakebageriet ”Love At First Bite”. 4: Otippad kille bakom kassan i kamouflagetröja och glittrig eyeliner (!). Så här kan alltså en cupcakeexpert se ut. 5, 6: Och så här såg deras cupcakes ut. Inte illa. 7: Vi valde dessa. 8: Här är Evonne. 9: Här är Maria. 10: Och här har ni mig. 11: När vi fikat färdigt promenerade vi hemåt i det fina vädret. 12: Och jag hittade ännu fler vackra blommor.

3 comments

Kommentera

